21 Νοεμβρίου 2014

Μάριος Φραγκούλης - Ο μικρός πρίγκηπας


Κάποιοι το χαρακτηρίζουν ερωτικό,κάποιοι άλλοι παιδικό..εγώ υπέροχο..
Τους στίχους έχει γράψει ο Παρασκευάς Καρασούλος ενώ τη μουσική και φυσικά την ερμηνεία έχει αναλάβει ο Μάριος Φραγκούλης.

Το τραγούδι βρίσκεται στο cd ''ο κήπος των ευχών'' και είναι εμπνευσμένο απο το ομώνυμο παραμύθι του Αντουαν ντε Σεντ Εξιπερί. 
Και αυτό είναι το μικρό απόσπασμα που γράφει ο Καρασούλος στο cd..

«κανένας μεγάλος δεν θα καταλάβει ποτέ γιατί αυτό έχει τόση πολλή σημασία. Αυτό για μένα είναι το πιο όμορφο και λυπημένο τοπίο στον κόσμο. Εδώ πρωτοφανερώθηκε ο μικρός πρίγκιπας, στην έρημο. Αν τύχει και περάσετε από κει ,σας ικετεύω, μην βιαστείτε, περιμένετε λίγο κάτω από τ αστέρι. Αν λοιπόν κάποιο παιδί σας πλησιάσει, αν γελάει, αν έχει χρυσαφένια μαλλιά, αν δεν απαντάει στις ερωτήσεις σας, τότε θα καταλάβετε αμέσως ποιος είναι. Τότε κάντε μου σας παρακαλώ την χάρη, μην μ” αφήσετε τόσο λυπημένο: γράψτε μου γρήγορα πως ξαναγύρισε»



ΣΤΙΧΟΙ

Αν χωρούσα κι εγώ
στο μικρό σου πλανήτη
αν ζητούσες να “ρθω
να μην σ” έχει η λύπη

Τον παλιό μου εαυτό
θα τον άφηνα πίσω
τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιάς σου να ζήσω

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου

Αν ζητούσες να 'ρθω
στο μικρό σου τ” αστέρι
αν μπορούσα να δω
της ψυχής σου τα μέρη

Θα νικούσα το εγώ
που εδώ με κρατάει
έναν κόσμο να βρω
και τους δυο να χωράει

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου.

Πληροφορίες & στίχοι απο το eros-erotas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου