22 Νοεμβρίου 2014

Ατάκες πελατών σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση τράπεζας

Όσοι έχουν εργαστεί σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών 
δε θα θεωρήσουν περίεργες ή αστείες τις παρακάτω ατάκες..
Όλοι οι υπόλοιποι μην απορήσετε..

-Θέλω να φρακάρω την κάρτα μου 
Μήπως αν την φρικάρεις δουλέψει καλύτερα; 

- Η Eurobank είναι θυγατρική της Έβρομπανκ; 
Ναι!! Το πέτυχες!! 

- Μπορώ να κάνω ανάληψη με κάρτα της Eurobank από λογαριασμό της Εμπορικής; 
Πως σου πέρασε τέτοια τρελή ιδέα; 

- Ήρθε ο σκιούριερ και πήρε τα χαρτιά.
Βρε τον άτιμο... 

- Να δούμε για την κάρτα μου τη Μάστα;
Ναι! Είμαι πολύ περίεργη, μια που δεν έχω ξαναδεί τέτοια κάρτα!! 

- Έχω ραντεβού με courier. Μπορούμε να το ελέγξουμε γιατίμε πήραν 
πρωταπριλιά και φοβάμαι μη μου έκαναν πλάκα; 
ΟΕΟ 

- Ενδιαφέρομαι να δηλώσω μια απώλεια κάρτας. Με θυμάστε;
Είχα πάρει παραμονή πρωτοχρονιάς και το κλείσαμε επειδή δεν είχα ταυτότητα. 
Αμέ! Σε σκέφτομαι κάθε μέρα! 

- Η κάρτα μου δεν έχει ενεργηθεί ακόμα... 
Μήπως αν κατανάλωνε περισσότερες φυτικές ίνες; 

- 11 Ιανουαρίου. 
- 11 Πρώτου; 
- Όχι 11 Ιανουαρίου! 
Πάλι καλά και θα το έγραφα λάθος 

- Είμαι μια τρομακτική πελάτισσα της Eurobank. 
Δηλώσεις!! 

- Δεν είχε φάκελο στο μηχάνημα, και πήρα ένα διαφημιστικό,τα τύλιξα και τα έβαλα μέσα. 
Δεν πειράζει, ε; 
Όχι βέβαια! Δίνεις χρώμα στη ζωή μας 

- Έχω κάνει αίτηση. Εγκρίθηκε, ή έφαγα χυλόπιτα; 
Ναι! Ούτε η κάρτα δεν σε θέλει γκόμενο. 

- Ταυτότητα; 
- Χ..... 
- Χι όπως Χρήστος; 
- Όχι, Χι όπως Χαριστέας. 
Αυτό το Χ γράφεται με πιο κεφαλαίο 

- Μου στείλατε ένα πίνκ. 
Στείλε μας πίσω ένα πονκ 

- Έχω κάνει εξουσιοδότηση στο μηχάνημα κάθε μήνα ναπληρώνει το λογαριασμό. 
Τεχνολογία!! 

- Για να πληρώσω στο ΑΤΜ τι χρειάζεται; 
- Απλώς χρειάζεται η κάρτα σας. 
- Πρέπει να έχω και χρήματα; 
Ποιος σου βάζει τέτοιες τρελές ιδέες στο μυαλουδάκι σου, ε; 

- Μου κράτησε το μηχάνημα την κάρτα. Κουμπί eject δενέχει; . 
Ναι, δίπλα απ/το play και κάτω από το idiot 

- Πήγε η γυναίκα μου να κάνει πληρωμή της κάρτας της στομηχάνημα και έβαλε κατά λάθος τη δική μου. 
- Πραγματοποίησε δηλαδή πληρωμή στη δική σας κάρτα; 
- Όχι, έβαλε την κάρτα μου μέσα στο φάκελο... 
Ξανθιά ε; 

- Έκανα αίτημα για κάρτα αλλά μου εγκρίθηκε μόνο το ΡΙΝ.
Μπορώ να κάνω συναλλαγές με αυτό; 
Ναι αμέ. Θα το βάζεις στο ΑΤΜ χωρίς την κάρτα. 

- Έχασα την κάρτα και έχω χαράξει πάνω το ΡΙΝ. 
Αλήτες με τα γκράφιτί σας!! 

- Να σας πω τον αριθμό της κάρτας μου; 
- Μάλιστα. 
- 6019 . 
- Ονομάζεστε; _... 
- Όνομα πατρός; _... 
- Μια διεύθυνση; _... 
- Ο αριθμός της ταυτότητάς σας; _... 
- Και η ημερομηνία γέννησής σας; _... 
- Πολύ ωραία. Τι θα θέλατε να δούμε; 
- Την έχασα... 
Βζζζζζζζζζζζντόινγκ! Του το έφερε όμως μαλακά,να μην τον αγχώσει τον υπάλληλο. 

- Βάζω την κάρτα, δεν μου δίνει χρήματα. 
Τη βγάζω,υπογράφω, την ξαναβάζω, και πάλι τίποτα... 
Μόνο υπογραφή βάλατε; Ένα "με αγάπη στο ΑΤΜ"; 
- Ναι γεια σας. Πριν 5 χρόνια είχα κάνει αίτηση για κάρτακαι δεν μου 
είπατε τι έγινε... 
Θα σας ενημερώσουμε στα επόμενα 5 

- Η κάρτα σας; 
- Θα μου τη φέρει ο ταχυδρόμος. Του έχω δώσει και μπουρμπουάρ για τα 
Χριστούγεννα! Θα μου τη φέρει σίγουρα! 
Αυτό είναι να έχεις μέσον 

- Ναι γεια σας. Μου στείλατε ένα φάκελο. Τι γράφει μέσα; 
- Τον ανοίξατε; 
- Όχι. Τι γράφει μέσα; 
Μισό λεπτό να μυρίσω τα δάχτυλά μου 

- Δε μου λέτε; Το ΡΙΝ όπως είναι κάθετα το διαβάζω απόκάτω προς τα πάνω, ή από πάνω προς τα κάτω; 
Εξαρτάται... Το χαρτί πως το κρατάτε; 

- Είμαι μια τεράστια πελάτισσα της Eurobank. 
Σε κιλά αναφέρεστε; 

- Δηλαδή το ΡΙΝ που λέει Mastercard είναι για τηMastercard; 
Όχι βέβαια, για τον φούρνο μικροκυμμάτων 

- Έχετε στείλει ένα ΡΙΝ για μένα στο όνομα του άντρα μου... 
Ισότητα δεν θέλατε; 

- Έχει επιστρέψει η κάρτα μου και μου είπαν ότι θα τηστείλουν στο 
κατάστημα Ζακύνθου. 
- Ωραία. 
- Δεν γίνεται να την πάρω νωρίτερα και όταν έρθει να την κρατήσουν; . 
Αμέ! Μισό λεπτό να σας συνδέσω με τον Κόπερφιλντ 

- Μου λέει προηγούμενο υπόλοιπο μηδέν, πήγα κι έβαλα 200ευρώ και λέει νέο υπόλοιπο 200 (δηλαδή -200). Πρέπει να τα πληρώσω; 
Ναι. Κι αν σας πει άλλο ποσό μετά να το πληρώσετε κι αυτό!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου