21 Νοεμβρίου 2014

Τα ζώδια πάνε στα καράβια


Ένα χιουμοριστικό κείμενο που ανάλογα με το ζώδιο σας πιστεύω (και όχι μόνο) σίγουρα θα σας κάνει να γελάσετε!!

ΜΑΝΑ: ''Γιε μου που πας;''
Και ο γιος απαντά...
ΚΡΙΟΣ:  
Μάνα,θα πάω στα κρουαζιερόπλοια! Δεν είσαι μάνα εσύ, βασιλομήτωρ είσαι!

ΤΑΥΡΟΣ:
Μάνα, δεν πάω πουθενά, και όπως θα έρχεσαι φέρε και τα καράβια.

ΔΙΔΥΜΟΣ:
Μάνα, θα πάω με τα παιδιά στα καράβια, γουστάρω.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ:
Μανούλα μου, θα πάω στα καράβια, όπως έκανε ο πατερούλης μου και ο παππούς μου, και τα 
καράβια ψυχή έχουν και αυτά..

ΛΙΟΝΤΑΡΙ:
Μάνα, θα πάω στα καράβια να γίνω καπετάνιος!

ΠΑΡΘΕΝΟΣ:
Μάνα, θα πάω στα καράβια να τα απολυμάνω!

ΖΥΓΟΣ:
Μάνα, θα πάω στα καράβια. Ή να μην πάω; ή να πάω; ρε μάνα τί να κάνω τελικά;

ΣΚΟΡΠΙΟΣ:
Μάνα, γιατί ρωτάς;

ΤΟΞΟΤΗΣ:
Μάνα, όπου να 'ναι φεύγω, αρκεί να πάω κάπου.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ:
Μάνα, θα πάω στα καράβια, όλος ο καλός ο κόσμος εκεί πάει.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ:
Μάνα, όταν εγώ γύρναγα από τα καράβια, οι άλλοι πήγαιναν.

ΙΧΘΕΙΣ:
Μάνα, πού πάω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου