21 Νοεμβρίου 2014

Το αυτό - Stephen King 1990


Την ταινία την είδα πρώτη φορά 12 ετών και πέρασαν πολλά πολλά χρόνια μέχρι να την ξαναδώ..
Βέβαια καθώς περνούσαν τα χρόνια κατάλαβα πως δεν ήμουν μόνο εγώ όπου απέκτησα κατα μια έννοια ''φοβία'' με τους κλόουν ή κι ακόμα δεν ήμουν μόνο εγώ που κοίταζα κάπως παράξενα τα φρεάτια με τα βρόχινα νερά..ήταν αρκετοί σαν κι εμένα!


Αν και όταν είδα ξανά το αυτό σε ηλικία περίπου 30 ετών κάπως απογοητεύτηκα θα ήταν ψέμα να πω πως ακόμα και τότε ο κλόουν δε με ανατρίχιασε..
Η ταινία είναι του 1990 και υπόθεση της η ζωή μιας παρέας όπου στην παιδική τους ηλικία αντιμετώπισαν ένα πλάσμα (υποτίθεται της φαντασίας τους αλλά με πραγματικές ενέργειες-εξαφανίσεις κτλ)...στην ενηλικίωση τους όμως το πλάσμα επέστρεψε και καλούνται αντί να το ξεχάσουν να το αντιμετωπίσουν ξανά..

Ακολουθεί μια χαρακτηριστική σκηνή απο την ταινία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου