6 Δεκεμβρίου 2015

Θυμάστε τα βρεφικά-παιδικά προϊόντα donald ;

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ για κανένα λόγο να θυμηθώ τη μυρωδιά της κολόνιας και την γεύση της οδοντόκρεμας ..
Όταν είδα όμως την ανάρτηση σ'αυτήν την σελίδα θυμήθηκα αμέσως την συσκευασία..
Χαρακτηριστικό το μωράκι και το παπάκι της σειράς..
Απο μια σύντομη αναζήτηση στον ιστό δεν προέκυψαν και πολλές πληροφορίες.
Τα λίγα στοιχεία που υπάρχουν είναι πως ,μάλλον,κυκλοφορούσε στην αγορά απο την δεκαετία του '60 μέχρι τα μέσα ή τα τέλη της δεκαετίας του '80...

Αν κάποιος έχει πρισσότερες πληροφορίες θα ήταν ευχάριστο να τις αναφέρει..
Παρ'αυτά βρήκα και μια διαφήμιση της κολώνιας...


photo:volax.gr

10 σχόλια:

  1. εχω και τις πουλάω όποιος ενδιαφέρεται https://www.facebook.com/hsaiastore/?fref=ts ας στειλει μνμ εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΑς.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΘΩς Κ ΤΟ ΣΕΤ ΚΟΛΩΝΙΑ ΣΑΠΟΥΝΙ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ Κ ΒΟΥΡΤΣΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΠΕΡΙΠΟΥ ΩΣ ΤΟ 1987.ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ Κ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 2000 ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗς.ΗΤΑΝ ΟΜΩς ΝΤΕΚΟΡ.ΤΙ ΩΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΑΝΑΜΝΗΣΕΙς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΑΛΚ Κ ΛΑΔΑΚΙ ΣΩΜΑΤΟς DONALT ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΝΑΜΝΗΣΕΙς Κ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ Κ ΜΥΣΤΗΡΙΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα,
    Απλά θα ήθελα να αναφέρω ότι είμαι το μωράκι στην συσκευασία. Για την ιστορία... ο Νίκος Μαστοράκης περνώντας από τον κήπο του Ζαππείου και ενώ η μητέρα μου με είχε βγάλει βόλτα να πάρω τον αέρα μου, την πλησίασε και της ζήτησε να με φωτογραφίσει για την συγκεκριμενη κολόνια. Έτσι και έγινε και ιδού το αποτέλεσμα. Από τότε έχουν περάσει 44 χρονάκια.
    Σταμάτης Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι ποσο θασυγκι βγήκατε μετά από τόσα χρόνια!!Ήσασταν πανέμορφο μωρό!!

      Διαγραφή
  5. γεια σας!λοιπον την κολωνια η το λαδακι το ειχα δει σ ενα φαρμακειο στην περιοχη του χιλτον κ ηταν ντεκορ.επισης στο κεντρο καπου την πετηχα γυρω στο 2016.την ειχα κ εγω πολλα χρονια πριν φυσικα κ θυμαμαι που ειχα παει σουπερ μαρκετ με την μητερα μου κ πηραμε κ την οδοντοκρεμα-οδοντοβουρτσα ντοναλτ...τι τρελα χρονια καπου στα 80 σ. Χ.ΜΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι θυμαμαι την κολωνια ντοναλντ μου την ειχε αγορασει η μητερα μου καπου στο 1985 η κ λιγο πιο πριν...
    προσφατα βρηκα το σετακι καπου στο μοναστηρακι κολωνια για κοριτσια αφρολουτρο οδοντοκρεμα..οταν το ειδα ξαφνιαστικα.αλλα χρονια αλλες ιδεες αλλα συναισθηματα που ισως δεν χαθηκαν ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αλλα χρονια ομορφα με ποιοτητα κ ιδεεσ.η κολονια αυτη οπως κ αλλα αντικειμενα παλια με κανουν να μελαγχολω.δεν γυρναν πισω ..ευτυχως μενουν οι αναμνησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θυμαμαι οταν ημουν παιδι την γευγη της οδοντοπαστας.ηταν φραουλα κ τοσο γλυκια σαν σαντιγη θα ελεγα.η κολωνια που την ειχαμε αγορασει ειχε αρωμα λεμονι καλη για παιδι μιας ηλικιασ.οπως κ το σαπουνακι κουνελακι αν δεν κανω λαθος.ροζ χρωμα με πολυ ελαφρια μυρωδια.ντοναλτ για παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή