15 Φεβρουαρίου 2016

Θυμάστε τη σειρά ''Helene et les garcons'' ;


Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμόμουν ακριβώς πως λεγόταν η σειρά και για να κάνω αναζήτηση στην Google πάτησα πρώτα ''Helen'' και μου έβγαλε δεκάδες άσχετα αποτελέσματα ,στη συνέχεια πάτησα ''Helen je m appelle'' και μου βγήκαν τα αποτελέσματα που έψαχνα..

Η σειρά προβλήθηκε στην ελληνική τηλεόραση απο το 1992 έως το 1994...
Δεν την παρακολουθούσα με τρελή αφοσίωση μιας και οι μοναδικοί που μου άρεσαν ήταν η Johanna και ο Cristian...Ειδικά ,δε,όταν αυτοί οι 2 αποχώρησαν δε νομίζω να είδα αλλο επεισόδιο.

Η υπόθεση είχε ως εξής..οι φοιτήτριες (Helene,Johanna,Cathy) μοιράζονται ένα φοιτητικό δωμάτιο και γνωρίζονται με άλλους 3 φοιτητές (Nicolas,Cristian,Etienne) οι οποίοι έχουν σχηματίσει και μια μουσική μπάντα...
Ζευγαράκια στη σειρά ήταν : Helene-Nicolas,Johanna-Cristian,Cathy-Etienne και πάνω στις σχέσεις,στις φιλίες,σε διάφορα προβλήματα και μικρο προδοσίες στηρίχτηκε και όλο το σενάριο..

Όπως προείπα ούτε ιδιαίτερη φαν ήμουν ούτε το έβλεπα με τρελή αφοσίωση,ουτε τετράδια με την Helene πήρα...Την προσφώνηση της Johanna προς τον Cristian ,όμως, μια χαρά την θυμάμαι...

''Cricri d'amour!!!''

Τα χρόνια πέρασαν ...

Helene (Hélène Rolles)
Nicolas (Patrick Puydebat)

Cristian (Sébastien Roch)
Johanna (Rochelle Redfield)
Τώρα για το υπόλοιπο cast και για όποιον ενδιαφέρεται εδώ είναι η σελίδα του imdb με κάποιες πληροφορίες για την σειρά..

Παρακάτω είναι ένα βίντεο με κάποιο απο τα επεισόδια ..στα γαλλικά..χωρίς μετάφραση...
Στα ελληνικά δεν βρήκα κάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου