7 Απριλίου 2016

Αναπολώντας την πρώτη μου φωτογραφική μηχανή...


Κάθε φορά που τραβάω μια φωτογραφία απο το κινητό ή απο την ψηφιακή μηχανή έχω την επιλογή να σβήσω ή να διορθώσω μια ''κακο τραβηγμένη'' φωτογραφία..να την φέρω στα μέτρα μου,να διορθώσω το φωτισμό..να την αποθηκεύσω και αν και όποτε το θυμηθώ,να την εκτυπώσω (είτε στον εκτυπωτή του σπιτιού είτε στο φωτογραφείο της γειτονιάς..)..Όμορφα όλα αυτά και η ευκολία που σου παρέχει η τεχνολογία ,δεν λέω,αρκετά βολική..

Όμως για πείτε μου ειλικρινά,δε σας έχει λείψει η αγωνία για το αν έχετε τραβήξει όμορφες φωτογραφίες;
Δε σας έχει λείψει η αναμονή μέχρι να παραλάβετε τις φωτογραφίες απο το φιλμ που παραδώσατε στον φωτογράφο...
Θυμάστε που πηγαίναμε να παραλάβουμε τις τυπωμένες φωτογραφίες και σκεφτόμασταν αν θα έχουν κάει..πως και τι θα έχουμε τραβήξει;;

Εντάξει δε λέω,υπήρχαν και οι στιγμές απογοήτευσης..όταν για παράδειγμα περίμενα πως και πως τις φωτογραφίες με την παρέα του καλοκαιριού και διαπίστωνα πως κάποιοι δεν φαίνονταν,πως η μισή ήταν καμένη ή αντι προσώπων είχα φωτογραφίσει το δάχτυλό μου..


Στο σπίτι είχαμε 3 φωτογραφικές μηχανές (η μια δεν δούλευε αλλά για κάποιον λόγο οι γονείς μου ούτε την έφτιαχναν,ούτε την έδιναν ούτε την πετούσαν)..
Εμένα μου εμπιστεύτηκαν μια kodak ...στην πρώτη εκδρομή με το δημοτικό (πέμπτη τάξη αν θυμάμαι καλά) στην Ακρόπολη ή στο πολεμικό μουσείο ..


Πρέπει να ήταν το μοντέλο Instamatic 230 (απο αναζήτηση στο internet είναι η μόνη που μοιάζει τόσο πολύ)..Είχε θυμάμαι επιλογή για συννεφιά ή ήλιο,πορτάκι που κάλυπτε τον φακό,ένα χαρακτηριστικό πορτοκαλί κουμπάκι.. (και αν και δεν με τιμά ιδιαίτερα αυτό που θα γράψω,νόστιμο κορδόνι (!) )...

Όσων αφορά το φιλμ..δεν ξέρω πως λεγόταν αυτός ο τύπος,είναι αυτό που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία...Σε κάποιο σημείο φαινόντουσαν οι πόζες που έχουν τραβηχτεί και ποσες απομένουν...


Την συγκεκριμένη φωτογραφική μηχανή την κράτησα πολλά πολλά χρόνια..μέχρι το 2004 όπου και αγόρασα την πρώτη μου ψηφιακή...Δεν μπορώ να θυμηθώ που την έχω φυλάξει,πάντως σίγουρα την έχω κρατήσει..πως θα μπορούσα άλλωστε απλα να την πετούσα;; η πρώτη μου επαφή με τον κόσμο της φωτογραφίας έγινε μέσα απ τον φακό της...και τώρα που το σκέφτομαι ίσως για αυτό το λόγο να κρατούσαν και οι γονείς μου εκείνη τη μηχανή που δεν λειτουργούσε...

*φωτογραφίες απο το internet...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου