30 Οκτωβρίου 2016

Ατάκες που λέγαμε κι ακούγαμε όταν ήμασταν μικροί


Παρακάτω συγκέντρωσα διάφορες ατάκες που σίγουρα θα σας θυμίσουν τα παιδικά και ίσως κάποιες τα εφηβικά σας χρόνια..
Ατάκες που λέγαμε πάνω στο παιχνίδι,όταν κάποιος μας ειρωνευόταν,όταν θέλαμε να αμυνθούμε...
Ατάκες υπεροχής...αθωότητας..ε..και κάποιες φόρες μικρής κακίας...
Αν θυμηθείτε κάποια ακόμα συμπληρώστε τη !

*Όποιος κοροϊδεύει κοροϊδεύει τον εαυτό του.
*Όποιος το λέει είναι.
*Καθρεφτάκι.
*Αγόρια ιππότες,κορίτσια μαύρες κότες!
*Θα το πω στη μαμά/ στο μπαμπά μου!
*Ποντικομαμή(!)
*Κλασομπανιέρα(!!!)
*Ω τι σου πε !!!!Προσβόλαααααα !!!
*Όποιος λέει ψέματα πέφτει μεσ’ τα αίματα κι όποιος λέει αλήθεια έχει το Θεό βοήθεια!
*Αγάπη μου λατρεία μου, καμμένη μπαταρία μου σε βλέπω στο όνειρο μου και ξύνω τον πωπό μου(!)
*Είσαι και φαίνεσαι και μια χοντρή παντρεύεσαι και την ερωτεύεσαι!!
*Σκασίλα μου μεγάλη και 10 παπαγάλοι,σκασίλα μου μικρή και 10 ποντικοί!
*Αγόρια ατσίδες,κορίτσια κατσαρίδες!
*Έχω αγόρι/κορίτσι αλλά δεν το ξέρεις,είναι απ το χωριό!
*Ποιός??? Αυτός!!! 1-0
*Ούμε-ούμε-ούμε,σας ευχαριστούμε!
*Το κύριε,κύριε που γινόταν κυρ-κυρ όταν ξέραμε την απάντηση στην ερώτηση του δασκάλου.
*Το σε ''κόβω'' ή σε ''μανίζω'' όταν διακοπτόταν,προσωρινά,η φιλία μεταξύ κοριτσιών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου